با سلام خدمت شما عزیزان

 

نزدیک به 4 سال پیش این وب رو راه انداختم زمانی که خود من کلاس هشتم بودم و با توجه به این موضوع خیلی راحت تر میتونستم به اینجا برسم و اون چیزی رو که نیاز میدیدم در اینجا براتون قرار بدم

 حال پایه یازدهم هستم و با توجه به شرایط کنونیم و فشار درسا و نزدیک شدن به کنکور به هیچ عنوان وقت نمیکنم که به اینجا برسم

باعث خوشحالیه من هستش که میبینم پس از گذشت چندسال و با کوتاهی بنده وب روزی چیزی حدود 100 بازدید کننده و تعداد دانلود بالایی داره و این نشون میده که مطالب این وب چقدر برای شما عزیزان میتونه مفید واقع بشه و همچنین نشون میده چیزایی در اینجا هست که شما دنبالشین و به کارتون میاد

باید بگم که تصمیم داشتم وب رو حذف کنم اما وقتی دیدم که شرایط به این شکله منصرف شدم 

  

آدرس ایمیلم رو قبلا در وب قرار دادم که باز هم زیر این مطلب براتون میذارم و اینارو گفتم که به اینجا برسم

شما عزیزان پاورپوینت ، ورد ، تحقیقات و نمونه سوالات و سوالات هایی رو که تهیه و آماده کردین و براشون زحمت کشیدین رو بعد از یه مدتی دیگه نمیخواین و بلا استفاده میمونن درواقع شما اونا رو به مدرسه تون ارائه کردین و برای کارهای پژوهشی تحصیلی تون بوده و با به اتمام رسیدن پایه تحصیلی تون و ورود به سال تحصیلی جدید مورداستفاده تون قرار نمیگیرن

اگر مایل هستین هم برای اینکه زحمات خودتون از بین نره و هم اینکه این وب پابرجا بمونه اونهارو میتونین برای من ارسال کنین تا با نام و مشخصات خودتون در اینجا قرار بگیره

 

شما فقط فایل انتخابی خودتون رو به آدرس ایمیل زیر یا به آیدی تلگرام بنده بفرستید : 

 

yasaminashouri@gmail.com

 

@yasiiiashouri

 

ممنون از همراهیتون تا به اینجا 

 

اگر تعداد فایل های ارسالی و استقبال شما عزیزان مورد قبول بود در وب با اسم و مشخصات خودتون به عنوان یکی از نویسندگان وب در علم هشتم قرار خواهد گرفت.

 

پ ن : محدودیتی وجود نداره از هرپایه ای میتونین مطالبتون رو در اینجا قرار بدین.